De gemeente Ermelo is op zoek naar een enthousiaste en resultaatgerichte medewerker vastgoed en grondzaken. Je gaat je bezig houden met diverse taken gericht op gemeentelijk(e) gronden/vastgoed, zoals verkoop groenstroken en pacht. Deze functie vraagt zorgvuldigheid én om communicatieve vaardigheden.
Lijkt het jou ook fijn om te werken in een ambitieuze organisatie met korte lijntjes en veel ruimte om zelf je werk te organiseren? In Ermelo krijg je veel vertrouwen, veel verantwoordelijkheid en veel speelruimte! Bij staat het gesprek van mens tot mens centraal. Samen bepalen we wie welke klus oppakt. Het werkplezier is groot. Spreekt jou dit ook aan? Dan zoeken wij jou! Nieuwsgierig? Onze gemeentesecretaris vertelt er meer over in het filmpje: Ermelo op expeditie.Geef je ambitie de ruimte in Ermelo!
Dit ga je doen
Je informeert inwoners op het gebied van vastgoed en grondzaken (aankoopverzoeken groenstroken);
Je draagt zorg voor de aan- en verkoop van reststroken en groenstroken. Indien nodig laat je taxaties uitvoeren en deze beoordeel je.
Je stelt gebruiksovereenkomsten op voor onder andere:
- huur en verhuur (voor terrassen, standplaatsen enz.);
- ingebruikgevingen (groenstroken);
- pacht;
- de vestiging van zakelijke rechten (zoals erfpacht of opstalrecht).
Je voert werkzaamheden uit die voortvloeien uit overeenkomsten (zoals indexeringen en verlengingen).
Jouw talenten
Je bent zorgvuldig, klantgericht en bent communicatief vaardig. Je hebt plezier in het werk en straalt energie en doorzettingsvermogen uit. Je kunt goed plannen en prioriteren. Verder kan je goed samenwerken en ben je een zelfstandig werkende teamplayer.
Juist die eigenschappen maken jou tot een goede medewerker vastgoed en grondzaken, zeker in combinatie met:
Een minimaal mbo+ werk- en denkniveau, waaruit volgt:
- Goede en relevante kennis van de privaatrechtelijke taken die je uitvoert.
- Grondig kunnen lezen van overeenkomsten en die om kunnen zetten naar actiepunten.
- Affiniteit met grondzaken en/of vastgoed.
- Als je in Ermelo of nabije omgeving woont, zien we dat als een pluspunt!
Een fijne werksfeer, collegiale samenwerking, openheid, vertrouwen, eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.
Wij bieden je:
- Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris in schaal 8 (minimaal € 2.335,00 / maximaal € 3.376,00 bruto per maand op basis van 36 uur per week)
- Een individueel keuzebudget van 17,05%
- Goede secundaire regelingen, waaronder een reiskostenregeling en de mogelijkheid om flexibel te werken.
Zijn wij op zoek naar jou? Solliciteren kan tot en met 18 september.
Als je vragen hebt over de inhoud van de vacature kun je stellen aan Alerieke van der Maat, via 06 13 22 78 28.
Cora van den Berg (hrm-adviseurs) beantwoordt graag vragen over de sollicitatieprocedure via 085 110 81 14.
Solliciteren